چگونه دختری رو بخندونیم؟
تاريخ : برچسب:, | 23:24 | نویسنده : ramin
يه پست خیلی تکراري و خيلي مهم
باورتون نميشه من بار ها اين کار و انجام دادم و نتيجه گرفتم و به دوستان خودم هم اين روش رو ياد دادم و همشون اين گفته منو تاييد مي کنند، دوست ندارم اين گفته هاي من موجب سو تفاهم بشه و نتيجه معکوس بده.

چگونه دختری رو بخندونیم؟
خوب حالا مي خوام چند تا نکته بهتون بگم که بتونيد بدون اين که تبديل به يک آدم مسخره بشيدخانمتون رو بخندونيد:چگونه دختری رو بخندونیم؟چگونه دختری رو به خودمون جذی کنیم؟روشهای خوش تیپ شدن.روشهای بوس کردن زن

قبل از اين که شروع کنم اين رو تذکر بدم که دليلي که اکثر مرد ها از خندوندن نتيجه مثبت نمي گيرند اينه که سعي مي کنند با گفتن جوک دخترها رو بخندونند. در حالي که خنده اي که در اينجا مورد نظر ماست خنده ي حاصل از داشتن يک شخصيت فراموش نشدني، جذاب و با مزست. براي مثال چارلي چاپلين براي خودش يک شخصيت خلق کرده بود که بامرزه بود کاراش (خجالتي و دست و پا چلفتي در عين حال زرنگ و ... ) شما هم بايد براي خودتون يک شخصيت خلق کنيد که جذاب و خنده دار باشه ولي مطمئنا دست و پا چلفتي مورد نظر ما نيست، بلکه خيلي تيز و فهميده.

با کارهايي بهتون ياد مي دم مي تونيد يک شخصيت با مزه خلق کنيد و در عين خنده دار بودن جذاب هم باشيد.چگونه دختری رو بخندونیم؟چگونه دختری رو به خودمون جذی کنیم؟روشهای خوش تیپ شدن.روشهای بوس کردن زن

تا مي تونيد در مورد مسايل مختلف مربوط به دختر زياده مراجعه کنيد. مثلا  بهتون ميگه واي چقدر موهام بد شده امشب (داره ناز مي کنه که شما بگيد نه خيلي هم قشنگه)! و شما هم مي گيد : من نمي خواستم بروت بيارم ولي آره خيلي بد شده و بزنيد زيره خنده. همونجا احتمالا دختره ميخنده و يک وشگوني ازتون مي گيره و شما هم مي تونيد اينو براش ديگه تا آخره اون شب داستان کنيد و همش بگيد واي همه دارن موهاتو نگاه مي کنند! حالا چي کار کنيم و يا مثلا من خجالت مي کشم با اين موها با تو راه برم و

چگونه دختری رو بخندونیم؟

چگونه دختری رو بخندونیم؟چگونه دختری رو به خودمون جذی کنیم؟روشهای خوش تیپ شدن.روشهای بوس کردن زن

حرفاشو سو تعبير ... کنيد. و هي با شوخي هاتون اذيتشون کنيد، مثلا هميشه يک موضوعي رو بهانه کنيد و بزنيد زير خنده ؛ باور کنيد دخترها بخاطر اينکه خيلي کنجکاو هستند و دوست دارند از همه مسائل سر در بيارند بهتون وابسته مي شوند، بيشتر دختر ها منتظر هستند که شما اونا رو دعوت به خوردن غذا کنيد و شما هم بهشون بگيد مثلا سوسک يا موش توي فلان مغازه هستش، دوست داري ببيني ؟؟؟ يکمي هي اين مغازه و اون مغازه کنيد و قتي که کاملا خسته شد بهش بگيد: يعني تو خسته هم ميشي ؟؟؟ احتمالا بهتون ميگه : خيلي لوسي ، وبعد چون دست دختر ها قابل کنترل نيست يک وشگون گنده ازتون ميگره يا هلتون مي ده يا يکي مي زنه رو دستتون که مثلا دلش خنک شه، بعد شما بدون عصبانيت بهش بگيد همه زورت همين قد بود؟؟ و هي تحريکش کنيد و خنده کنيد ، مطمئن باشيد اون خندش ميگيره و ميگه: خيلي اذيتم مي کني و شما هم بگيد : اگه تو رو مسخره نکنم کي رو مسخره کنم خانوم ؟!!

راستي اين موضوع رو هم بگم که: اگه زماني زياده روي کرديد و دختر از کاراي شما عصباني شد، هي بهش بگيد: من شوخي کردم ، چقدر بي جنبه اي ، فکر نمي کردم اينقدر بي جنبه باشي ، ديروز با ما بهتر بودي ، با ما به از اين باش "فلاني" خانوم ، خانوم خانوما ؛ اي يار مهربون ما ... از شما شدم غافل... ديگر نشوم کاهل ... چون که شدم خاجل ... الهي نشوم باطل

چگونه دختری رو بخندونیم؟چگونه دختری رو به خودمون جذی کنیم؟روشهای خوش تیپ شدن.روشهای بوس کردن زن

بعد چند دقيقه بگيد: من باهات شوخي کردم ، من خنده کردن و شاد بودن رو خيلي دوست دارم و خنده کردن تو رو هم دوست دارم ؛ مي دوني وقتي که مي خندي چقدر خوشگل مي شي ؟ من اينکار ها رو فقط بخاطر تو انجام مي دم ؛ چون هيچکس رو جز تو ندارم چگونه دختری رو بخندونیم؟

چگونه دختری رو بخندونیم؟چگونه دختری رو به خودمون جذی کنیم؟روشهای خوش تیپ شدن.روشهای بوس کردن زن

اين چند جمله توي دل دختر غوغا مي کنه ؛ باور کنيد نتيجه مي ده !!
بگيد: حالا واقعا نسبت به اين کار چه احساسي داري؟ چگونه دختری رو بخندونیم؟

اين ها رو با جوک ها و تيکه هاي با مزه تون قاطي کنيد، حتما نتيجه مي ده

.چگونه دختری رو بخندونیم؟چطور ابراز علافه کنيم؟شناخت دختر.جذب جنس مخالف.روش جذب کردن يک مرد..چگونه دختري را شيفته خود کنيم..راه هاي جذب همسر..جذب مرد متولد آبان.پسرها از چه دخترهايي خوششون ميادعاشق کردن پسر..نحوه لب گرفتن زوجها. عشق جوان.عاشق کردن مرد متولد.رفتار با همسر.دوست داشتن دختر.دختر همسايه.شناخت پسر.خصوصيات اخلاقي پسران.خصوصيات اخلاقي دختران.جذب دختر.جذب پسر.شماره پسر خوشگل.راه هاي عاشق کردن يک پسر .راههاي خوشگل شدن.روش شماره دادن به دختر.چگونه دوست پسر پيدا کنيم .روش هاي شماره دادن به دختر .راه هاي جذب جنس مخالف

------------------------------------------------خوشگل ترین نظرات---------------------------------------------------------------------

zed x

شوخ طبعی یکی از ویژگی های مردان جذابه... . . . .. . . . . اما به یاد داشته باشید که هرگز دختری رو پیدا نمیکنید که بیخیال بهرام رادان بشه و بره سراغ حمیدماهی صفت

گرفتی ؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

ساحل
ساعت21:26---20 اسفند 1391
اي كاشك كه همه ي پسرا اين طور باشن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: